close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתחילים חורף ארוך עם בירור אמוני

מערכת שורשד חשוון, תשעו17/10/2015

לקראת חורף ארוך של לימודים, בבתי הספר ובבית חנות שורש מציעה לכולכם את ספרי האמונה הייחודים של שורש

תגיות:
לקראת חורף ארוך של לימודים, בבתי הספר ובבית חנות שורש מציעה לכולכם את ספרי האמונה הייחודים של שורש. ספרי אמונה העוסקים בשאלות אמונה מודרניות, בקושיות שעלו מבני נוער ובעניינים המטרידים את כולנו. נדמה שתקופת החורף הארוכה העומדת לפתחנו היא זמן מתאים ונכון ללימוד ועיסוק אמיתי בשאלות הנצח הללו, מתוך מבט מיוחד ועמוק.

style="font-size: 14pt;">לכיתה, לתנועה, לקריאה ועיסוק עצמי, כמתנה לבני נוער או לחברים- ספרי האמונה של שורש בדיוק בתקופה הנכונה.

הספר "ואני, מה אני?", במהדורה הרביעית- הספר "ואני, מה אני?", שכתב הרב יניב חניא, מקבץ בתוכו נושאים רבים ושאלות שהועלו על ידי בני נוער בנוגע לדתם ואמונתם. השאלות קובצו הן מניסיון ועיסוק בשאלות אמונה בכיתות והן מסקרים שבדקו מהן השאלות והבעיות השכיחות ביותר.

מיוחד- הספר ואני מה אני בתרגום לרוסית!

חוברת נזר, העוסקת בצניעות- חוברת העוסקת בנושא צניעות מכיוון עמוק ואמוני. דיון חי וישיר ביסוד מצוות הצניעות, הדרישות של היהדות בתחום זה וההתנגשות עם אורח החיים המודרני. החוברת היא תוצאה של שנות עבודה ושיחות לנערות ונערים והיא עוסקת בנושא הצניעות מזווית של חשיבות הקשר בין המינים, עוצמתו של היצר וההתקדשות והנפילה הטמונים בו. מבצע מיוחד באתר, קנו חמש חוברות וקבלו שבע... לכיתה או לכל החברות.


ערכה ייחודית, 73 שיעורי אמונה- 73 שיעורי אמונה ברצף, למורים, מחנכים ולומדים עצמאיים. השיעורים עוסקים בנושאים כמו- כוחות הנפש, התורה כדרך חיים, דברי חכמים והוספות על התורה, נצרות ותרבות מערבית, רפורמה, יחס בין המינים, יצרים, עבדות מודרנית, מדע ותורה, תפילה ועוד... 73 שיעורים שיחזיקו לכם הרבה יותר מאשר לכל החורף.

ואחרון חביב- ערכת האמונה של שורש, המכילה את הספר ואני מה אני, החוברת נזר ושני תקליטורים של "מדברים אמונה".
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה